Queen w magazynie „Q”

W marcowym magazynie „Q” znajdziemy aż 16 stron poświęconych Queen, w tym specjalny wywiad z Brianem i Rogerem. Wszystko z okazji 40-lecia zespołu.

A w wywiadzie m.in. o tym jak powstało słynne ‚Bohemian Rhapsody’ (opowiada Roger):

„Freddie miał tendencję do zapisywania pomysłów na tylnej okładce książki telefonicznej. Pamiętam, jak po raz pierwszy zaśpiewał mi wers ‚Bohemian Rhapsody’ rozpoczynający się od słów: „Mama, just killed a man, dah-dah-la-dah-daah, gun against his head…”. Wiedziałem, że to będzie przebój. Wówczas w mojej głowie brzmiało to o wiele prościej, nie jak operetka, ale Freddie kontynuował szkicowanie na okładce i dopisywał kolejne wielkie harmonie.”

Źródło: Megafon.pl/ Bloginity.com

Magazyn „Q” można nabyć m.in. w sieci salonów Empik.

8 comments

  1. Czy to ważne w jakim języku? muszę go zdobyć:)
    Dzięki wam za tą stronkę:). W końcu jakaś istniejąca i działająca regularnie stronka o Queen. Tak trzymać:). Szkoda tylko że przegapiłem koncert na TVP Kultura. Gdybym poznał tą stronę dzień wcześniej…;).

    • no w sumie nie ważne w jakim języku. 😛 A co do koncertu, to szkoda tylko, że był tak późno. Nagrałam go na dekoderze i dziś obejrzę. 😀 A wcześniej był świetny film dokumentalny o muzyce lat ’80. Douczyłam się czegoś wiecej. 🙂

  2. A ja obejrzałam początek i koniec koncertu, bo tak mogłam. Trzeba przyznać, że TVP KULTURA to porządna stacja 🙂

  3. No właśnie ja też trochę za późno się zorientowałam co do koncertu! Następnego dnia plułam sobie w brodę! Fajnie, że na tej stronie są takie info wcześniej, przynajmniej teraz sprawdzając ją codziennie, nic mnie nie ominie 😉
    Pozdrawiam Fanów Queen!!!

  4. Dzisiaj byłam w empiku i przekręciłam się widząc cenę tego całego ,,Q”. Brytyjska cena to 3.99 funtow, a POLSKA CENA 47 zł…

  5. No trzeba zapłacić za takie dobro 😀 😛
    ale niestety nie kupiłam tej gazety, więc
    dziękuję za te kilka zdjęć i w ogóle za to, że ta strona jest!!
    Pozdrowienia dla fanów zarówno starszych jak i młodszych 🙂

Skomentuj

