Koncert w Knebworth odwołany!

Starsi panowie dwaj (fot. Getty Images)

Brytyjska edycja festiwalu Sonisphere, która miała odbyć się 7 lipca w Knebworth, została odwołana! Oprócz Queen z Adamem Lambertem mieli wystąpić m.in. Kiss, Faith No More czy The Darkness.

Jak poinformowali Brian & Roger na QOL:

„We are disappointed to hear of the cancellation of the Sonisphere Festivals as we were very much looking forward to performing with Adam Lambert and particularly as the venue was Knebworth, our last stand with Freddie. We apologise for the disappointment to all those who were looking forward to seeing us. We are working to see if we can redress the situation at some other venue.”

Warto przypomnieć, że nadal aktualny jest koncert Q+AL w Moskwie na Olympic Arena (planowany na 30 czerwca 3 lipca), co jednych fanów cieszy, drugich wręcz przeciwnie. Kością niezgody jest oczywiście kontrowersyjna osoba amerykańskiej pseudogwiazdki pop. Chyba nie muszę pisać po której stronie się opowiadam.

6 comments

  1. lambert to jedno wielkie nieporozumienie. zdecydowanie nie pasuje do zespołu, jest jak wyżej napisałaś/eś, bo nie mam pojęcia, kto jest właścicielem tej świetnej strony.
    z drugiej strony uważam, że Freddie chciałby być zastąpiony, np przez niego, ale do mnie to nie przemawia. Freddiego nie da się zastąpić i wg mnie Queen w momencie Jego smierci powinno przestac istniec, bo to juz nie jest Queen.

  2. Lambert tu kompletnie nie pasuje! Jak dla mnie jedyną osobą, którą znoszę, kiedy śpiewa te piosenki, to Roger.

    • a ja lubię Briana posłuchać, chociaż czasem denerwuje mnie to, że brzmi, jakby miał się za chwilę udusić. Roger sprawia jak dla mnie wrażenie osoby takiej zimnej, bezwzględnej, przebiegłej, nie wiem dlaczego, nigdy raczej nie wgłębiałam się w jego biografię.

  3. Lambert to dla mnie tandeta!!!!Są lepsze głosy-przykładowo Georg Michael rewelacyjnie wykonywał piosenki Queen,na poziomie,jakiego nie powstydziłby się przed Freddiem.Rogera wokal lubię bardzo i podoba mi się,kiedy śpiewa…Niech sobie chłopaki więc pośpiewają ale niech nie zatrudniają do tego jakiegoś pseudo-idola z USA…To,że maluje sobie oczy,nie czyni go w żaden sposób podobnym do Freddiego….

  4. A ja chciałbym ponownie zobaczyć ich z J. Scott Soto – polecam wideo z jego strony (klik). Roger ostatnio zaprosił go żeby występował z Queen Extravaganza. Chyba zdał sobie sprawę, że Martel nie podoła tylu koncertom…

  5. Ja jeszcze wierzę, że zorganizują jakiś koncert. Ponoć sprzedano bardzo dużo biletów na dzień koncertu Queen. Bilety na festiwal, samolot, nocleg itd itd.. a tu taka „niespodzianka”. Swoją drogą samego Lamberta mogłoby nie być, fajnie byłoby zobaczyć Briana, Rogera i Freddiego na telebimie w miejscu gdzie zagrali swój ostatni wspólny koncert… ahhh nadzieja zawsze żywa ! może się uda 🙂

Skomentuj

