Oficjalne: Queen + Adam Lambert w Polsce!

Nowy stadion Śląska Wrocław (fot. stadiony.net)

Potwierdziły się doniesienia Gazety Wrocławskiej sprzed paru dni – dzisiaj oficjalnie poinformowano, że 7 lipca na Stadionie Miejskim we Wrocławiu odbędzie się pierwszy w historii koncert Queen na naszej ziemi. Zespołowi będzie towarzyszył Adam Lambert.

Występ ma uświetnić I edycję festiwalu Rock In Wroclaw (www.rockinwroclaw.pl). Oprócz Królowej na scenie pojawi się zespół IRA, który będzie świętować swoje 25-lecie, a także grupa Guano Apes z Niemiec.

Ceny biletów:

  • Buisness Suit – 900 zł
  • Loże – 700 zł
  • Golden Prestige – 549 zł
    Cena zawiera:
    – miejsce przed sceną
    – parking na 1 auto
    – koszulkę
    – smycz
  • Golden Circle (miejsce przed samą sceną) – 399 zł
    – czerwony – 299 zł
    – żółty – 249 zł
    – niebieski – 199 zł
    – ciemnoniebieski – 99 zł
  • Płyta (stojące) – 159 zł

Sprzedaż biletów rusza o północy z 30 kwietnia na 1 maja na stronie www.ticketteam.com.pl

35 comments

  1. Tak jak napisałem na forum, miałem ochotę się wybrać, przemyślałem wszytko jednak i odpuszczam. Z resztą to nie będzie tylko ich koncert więc set lista raczej okrojona (16 kawałków chyba gdzieś czytałem..?) a inni wykonawcy na tym festiwalu tym bardziej nie zachęcają mnie do wydania kasy.

  2. Kot nie kot, ale możliwość zobaczenia Briana i Rogera (i usłyszenia) podczas 16 kawałków jak dla mnie jest zdecydowanie warta kupna kota w worku, bo taka możliwość moze się już NIGDY nie powtórzyć.

  3. Dla mnie Queen to TYLKO z Freddiem………..Bez Freddiego to już nie to samo….Na koncert nie jadę. Nie chcę słyszeć, jak jakiś plastikowy koleś z xfactor kaleczy niesamowite arcydzieła ZZZZZZZZZZZZFFFFFFFreddiego……WolFposposłuchać

  4. Powiem wam jedno, gdyby Freddie żył, powiedział by tak: O kur… co to za pajac? Ten koleś ma za mnie śpiewać, niemożliwe!

  5. Koncert na pewno się odbędzie, ja mam już bilety, i nie przesadzajmy
    na pewno nie będzie tak źle, Freedy też od czegoś zaczynał a Adam jest naprawdę dobrym wokalistą , mam nadzieje że da rade i nie będę
    żałować pójścia na ten koncert

  6. Bilety wciąż można kupić na stronie ticketteam.com.pl a w dniu koncertu bilety podobno będą do nabycia w kasach biletowych

  7. W sobotę pod stadion będzie kursowała specjalna komunikacja miejska. Za darmo dlaludzi, którzy pokaża bilet z koncertu

  8. Z piosenkami Freddiego moga zmierzys sie tylko najlepsi. NIe zaprosili by Adama Lamberta, gdyby nie byl jednym z najlepszych wokalistow na swiecie! Uwielbiam Adama czy z Queen czy bez. A koncert (slyszalam od znajomych, ktorzy mieli juz przyjemnosc uczestniczyc) jest NIESAMOWITY!!!!

  9. Witam
    a ja poszukuję takiej sympatycznej Pani w blond włosach z sektora A24 i Pana który siedział obok, którzy robili zdjęcia. W moim aparacie siadły baterie i za dużo ich nie zrobiłem… A może ktoś z Was ma jakieś dobre zdjęcia? mój adres e-mai: robjedgal@wp.pl Z GÓRY DZIĘKI

Skomentuj

