ben-whishaw-uk-premiere-skyfall-01Digital Spy nie jest źródłem, któremu szczególnie ufamy. Niemniej jednak, biorąc pod uwagę medialny cyrk wokół filmu o Freddiem, który podsycany jest każdego dnia, niczego nie możemy wykluczyć. Poza tym informujemy Was o wszystkich ploteczkach związanych z legendarnym już filmem (choć nawet nie skompletowano obsady, nie napisano scenariusza i ogółem nie rozpoczęto produkcji), zatem i tej nie mogliśmy pominąć.

„Chciałbym wylądować w łóżku z Freddiem” – oznajmił Adam w rozmowie z Digital Spy. „Sądzę, że na tym etapie byłoby to stosowne! Jest to rola, której chcę. Chcę być jednym z jego kochanków.”.

Lambert dodał, że odbył rozmowę z Brianem Mayem na temat tego jaki będzie ten film, kiedy w końcu zostanie napisany scenariusz.

„Rozmawiałem o tym z Brianem” – powiedział. „Zapytałem co zmieniło się w kontekście otwartości na temat czyjegoś życia osobistego. Zapytałem też <<Jak zamierzacie podejść do historii Freddiego?>> W latach ’70. i ’80. o takich sprawach po prostu się nie rozmawiało. To oczywiste, że obecnie żyjemy w innych realiach i jest to gorący temat, więc to naprawdę interesujące zobaczyć, jak mają zamiar podejść do tej sfery jego życia. Jeszcze do tego nie doszli, biorąc pod uwagę, że opracowanie filmu jest nadal w toku.”.

Zwykła plotka lub puszczony do mediów żarcik Adama? Czy może jednak realne marzenie wokalisty?

Czas pokaże.

Źródło: Digital Spy
Opracował: mike

ornament